Avatar billede tjekdenne Nybegynder
26. september 2007 - 08:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Proceslinje og outlook 2007

Maskinen har:

1) Windows Wista Ultimate dansk sprog
2) Microsoft outlook 2007 dansk version

problem:

Plejer at have outlook kørende i baggrunden på proceslinjen - dsv. som skjult i minimeret tilstand.

Normalt vises der en konvulut når der modtages besked. Men jeg kom til at højreklikke på konvolutten og valgte skjul konvolut - hvordan får jeg den frem igen, sådan at jeg ser konvolutten når der kommer nye beskeder?

(PS: Jeg har forsøgt at højreklikke på outlook, og vælge vis skrivebordsbesked ved ny besked)
Avatar billede psyclown Nybegynder
26. september 2007 - 08:38 #1
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
26. september 2007 - 09:24 #2
Nej - den er ikke relevant, da det ikke er outlook ikonet, men det tilhørende ikon der er udformet som en konvolut.

Desuden har jeg været inde i egenskaber for proceslinjen for at se om den skulle stå på en forkert indstilling der, så det må være noget andet.
Avatar billede nhe Nybegynder
26. september 2007 - 09:35 #3
I Outlook 2007 : Funktioner > Indstillinger > Email-indstillinger > Avancerede E-mail indstillinger : Sæt Hak i "Vis et konvolutikon i meddelelsesområdet".
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
26. september 2007 - 10:07 #4
Det har jeg forsøgt inden jeg oprettede spørgsmålet - virker heller ikke :-)
Avatar billede nhe Nybegynder
26. september 2007 - 10:17 #5
Jeg prøver igen :-)
Højreklik processlinien og vælg Egenskaber. På fanen Meddelelsesområde ud for "Skjul inaktive ikoner" vælges "Tilpas". Ud for "Der er nye uåbnede emner" vælges "Vis". Det er den du har sat til "Skjul".
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
26. september 2007 - 10:28 #6
Nej  den står ikke forkert - som jeg allerede noterer i kommentar foroven :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2007 - 12:40 #7
kør en reperation af office via installationen. Det burde rette det til standard.
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
28. september 2007 - 08:39 #8
Nu virker den igen, efter at jeg fjernede og tilføjede fluebenet under højrekliksmenuen ved "vis skrivebordsbesked ved ny besked"

Tak for jeres hjælp alligevel - I kan alle lægge et svar så deler i bare point hvis det er ok :-)
Avatar billede nhe Nybegynder
28. september 2007 - 09:27 #9
Tja.. det gode gamle sluk-og-tænd princip :-)