Avatar billede hjorthede Nybegynder
25. september 2007 - 17:32 Der er 3 kommentarer

2*seagate

hej, jeg har idag prøvet at sætte en ny harddisk i min computer , har bare et problem med at den gerne vil finde den i biosen, men den vil ikke starte windows op , tager jeg den fra vil windows gerne starte op , har fundet ud af den er delt op , kan de være fordi den har en partion magen til min windows partion ? den er nemlig ikke C: men E:
man kan se dens "ID" når man kikker i biosen og begge seagates er ens , kan det måske være det ?

Hilsen
Rene :)
Avatar billede peet-49 Novice
25. september 2007 - 17:34 #1
Har du diskene på samme kabel, skal den med windows være jumpet "master" og den anden som "slave"
Avatar billede psyclown Nybegynder
25. september 2007 - 17:34 #2
Er du sikker på at den ikke prøvet at boote på den nye harddisk?
Har du sat jumperne forskelligt? (hvis det er IDE harddiske).
Avatar billede hjorthede Nybegynder
03. oktober 2007 - 16:01 #3
har fundet ud af det det var Master og slave jumpers der stod forkert :)
smid et svar så jeg kan uddele points