Avatar billede m-nur Nybegynder
25. september 2007 - 16:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

M3u til Mp3 Converter ?

Goddag...
Jeg har noget musik på min pc, som har formatet M3u.
M3u kan ikke spilles på min mp3 fx.
Derfor vil jeg gerne spørge om man kan Convertere den til mp3,wma,wav fx.

Tak.
Avatar billede psyclown Nybegynder
25. september 2007 - 17:44 #1
så vidt jeg ved, så er m3u bare en playliste og ikke en musikfil. Den linker simpelthen bare til en mp3 fil.
Hvis du åbner m3u filen i notepad, kan du se hvilken fil den linker til.
Avatar billede psyclown Nybegynder
25. september 2007 - 17:44 #2
Der findes åbenbard nogle convertere, prøv denne:
http://www.soft29.com/mp3_m3u_converter.html
Avatar billede m-nur Nybegynder
25. september 2007 - 18:28 #3
Psyclown tak fordi du gad kigge...
Ja det er en playliste fil, da jeg lagde den ind i notepad, fik jeg et link.
det link gik jeg ind på, det åbner bare windows media player som så afspiller sangen.
-ved du hvordan man gemmer den så ?

Mht. til den program du gav et link til, så virkede den desværre ikke, der står noget med error.
Avatar billede psyclown Nybegynder
25. september 2007 - 18:35 #4
Har sq ikke lige det store forstand på de filer der, men prøv dette program:

http://www.arnebrachhold.de/2006/01/08/m3ucopier-mp3-copy-tool/
Avatar billede m-nur Nybegynder
25. september 2007 - 18:50 #5
Kan heller ikke rigtig få den til at virke...
Avatar billede psyclown Nybegynder
25. september 2007 - 19:18 #6
Ja, tror sq ikke rigtigt det kan lade sig gøre.
Noget du kan prøve er at:

Åben m3u filen i winamp, også skulle der gerne komme en liste med en masse sange.
Sæt en lyd recorder til at recorde output lyd. (du kan bruge windows sound recorder eller creative recorder, eller lign.)
Vent lang tid, til den er færdig.
Når den er færdig, så find filen (som nok er .wav format eller sådan noget), og brug en converter som kan konverter den fil til mp3.
Avatar billede m-nur Nybegynder
25. september 2007 - 19:56 #7
Ok, Hvad siger du til at vi venter i en Uge fra i dag af, hvis ikke nogle svarer på spørgsmålet med et program der virker, så får du pointene.

- Okay ?
Avatar billede psyclown Nybegynder
25. september 2007 - 20:10 #8
helt i orden med mig
Avatar billede m-nur Nybegynder
06. oktober 2007 - 16:42 #9
Psyclown :
Ok, Gidder du "Svare" så du kan få de point, du har fortjent ?
Mvh- M-Nur
Avatar billede psyclown Nybegynder
08. oktober 2007 - 08:14 #10
svar :)
Avatar billede m-nur Nybegynder
08. oktober 2007 - 14:58 #11
Tak fordi du gad kigge :-) ...
Fortsat go´dag -
Mvh. M-Nur