Avatar billede stoestoe Nybegynder
25. september 2007 - 14:59 Der er 4 kommentarer

print kun markering i mail outlook 2007

jeg har fået en mail hvor jeg kun skal bruge noget af mailen
i det gamle outlook kunne man bare markere også skrev den det ud det kan jeg ikke i outlook 2007
Avatar billede timmeren Nybegynder
25. september 2007 - 15:03 #1
har ikke lige 2007 på denne computer, men når du vælger udskriv, kan du så ikke bare vælge at udskrive markering i print driveren, i stedet for at udskrive hele siden.
Avatar billede stoestoe Nybegynder
25. september 2007 - 15:05 #2
det kan man ikke i 2007 men jeg kunne det sagtens i den gamle
Avatar billede word-hajen Nybegynder
25. september 2007 - 17:58 #3
Har du OneNote? For så kan du tage et screen clipping af det, du skal bruge (ved godt, at det ikke er det samme).
Avatar billede stoestoe Nybegynder
27. september 2007 - 08:44 #4
jeg har ikke onenote men det er ikke særlig fedt at de laver om i den funktion