Avatar billede primdal Nybegynder
24. september 2007 - 21:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Order By

Hej

Jeg sidder med et lille problem, jeg vil gerne bruge order by men det driller mig lidt, for lads og sige at der i tabellen er følgende

Så vil det efter jeg bruger order by blive til følgende:

Findes der en smart måde at omgåes dette uden at tilføje 0 forand de enkelte ?
Avatar billede w13 Novice
24. september 2007 - 21:14 #1
Så tror den ikke, det er tal. Er felterne numeriske i databasen?
Avatar billede leif Seniormester
24. september 2007 - 21:17 #2
Ligner en klassiker, lav feltet til et INT så burde det løse problemet
Avatar billede primdal Nybegynder
24. september 2007 - 21:20 #3
Tak, leif. Jeg har aldrig været så skarp i hvad alle de der felter skal være i mysql, så det er nemest bare at tage noget text.

Poster du lige et svar.
Avatar billede leif Seniormester
24. september 2007 - 21:23 #4
Virkede det fint efter du ændrede det til INT ?
Avatar billede primdal Nybegynder
24. september 2007 - 22:06 #5
Jeps tak for det.