Avatar billede sikkerhed_i? Nybegynder
08. maj 1999 - 00:00 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Projekt HUSK AT SPÆNDE !!!!!

Jeg har projektuge i skolen om 3 uger og vores projekt handler om at få alle børn på vores skole til at Spænde SIKKERHEDSSELEN når de kører i bil. Dette gælder selvfølgelig såvel på forsædet også på bagsædet, årsagen til at vi valgte netop dette projekt var at vi for et halvt år siden mistede en god klassekammerat fordi han ikke brugte selen på bagsædet !!
Vi er nu igang med at lave en hjemmeside, med oplysning om hvor vigtigt det er at spænde. På skolen har vi desværre hverken Scanner eller digitalt kamara. Vi søger derfor en hel masse billeder at børn der tager sele på og børn der har sele på. Disse billeder skal helst være fra bilens bagsæde da det er der det største problem er !!!!
Hvis du har mulighed for at tage nogle billeder eller har nogen liggende kan du så ikke sende dem i digital form evt. lægge dem på din server så vi kan downloade dem.
Vi søger billeder at børn/Voksne i alder 6- 20 år
Krav:
Selen skal helst kunne ses meget kraftigt
Sort sele: Lyst tøj
Håber at i alle gider at hjælpe til, til dette gode formål

På forhånd tak 8 Q
Frederik
Avatar billede sikkerhed_i? Nybegynder
08. maj 1999 - 01:22 #1
Send evt. billederne til:
sikkerhedsseler@ungdom.dk
email adresseserver er nede i aften pga. opdatering men fra i morgen Lørdag d. 8 Maj kører den igen
på forhånd tak !!!!
Avatar billede Dan Nim Seniormester
08. maj 1999 - 07:24 #2
Jeg går på jagt snares muligt efter nogle billeder !!!!.

Noget andet...godt project i har valgt !!
Avatar billede peter_plys Nybegynder
11. maj 1999 - 18:34 #3
Fedt, at du er gået igang.

Men synes du ikke det er unfair at du blokkere svar muligheden for andre.

Du har ikke leveret nogen varer, men ved et uheld kunne du jo scorer 300 Points og det ville være meget unfair
Avatar billede peter_plys Nybegynder
11. maj 1999 - 18:35 #4
Håber at andre som måske har geniale billeder liggende, kunne sende dem også.

Avatar billede sikkerhed_i? Nybegynder
11. maj 1999 - 18:38 #5
Beklager, chatstuff !!

Ingen billeder == INGEN POINTS

Når du levere vil jeg også levere

Håber snart at modtage nogle billeder
Den der levere billederne vil også modtage ekstra points
Avatar billede Dan Nim Seniormester
12. maj 1999 - 20:27 #6
Okay. Ærligt !.

Jeg var nok liddtt for hurtig ude..Damm MIN fejl
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 1999 - 23:10 #7
Bliver din rapport lagt ud på internettet så vi andre kan se din rapport
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
13. maj 1999 - 03:03 #8
Jeg har fundet et billede (jeg ved godt det ikke er meget, men det er umuligt at finde på nettet)

her er addressen til siden (biledet er midt på siden):
http://www.countonshell.com/SOC/KidsCar/kidscarquestions.html

og her er det direkte link til billedet:

http://www.countonshell.com/SOC/KidsCar/Media/kcQ11_art.jpg

Avatar billede sikkerhed_i? Nybegynder
25. maj 1999 - 22:31 #9
Beklager !!1
1 billed er ikke 300 points hver !!!

Jeg har oprettet et spørgsmål, der svare til dit navn her får du 30 points for dit billed !!!!!
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 1999 - 01:06 #10
Jeg har lavet nogle små video kkip som i måske kunne bruge ellers afvis mit svar !
Avatar billede mccookie Seniormester
30. oktober 1999 - 17:54 #11
Luk nu dette spm, er det ikke lidt gammelt