Avatar billede pejoh Nybegynder
24. september 2007 - 18:20 Der er 4 kommentarer

Problemer med trådløs

Jeg har en Linksys WRT54G trådløs router som egentligt fungere ganske fint når jeg bruger den.

Problemet opstår når min kærestes bærbar opstartes og vil logge på, så ryger vi begge af det trådløse. Så snart hun slukker sin er der ingen problemer.

Hvad pokker kan det skyldes?
Avatar billede rene37 Nybegynder
24. september 2007 - 23:18 #1
Har selv en router magen til. Prøv evt. at opgradere firmwaren. Du kan hente den fra Linksys's hjemmeside. Bemærk at der findes forskellige versioner af WRT54G. Du kan se din version under bunden.
Avatar billede nva Praktikant
25. september 2007 - 08:47 #2
I bruger vel ikke den samme faste ip-adresse?
Avatar billede pejoh Nybegynder
25. september 2007 - 16:38 #3
Har opdateret til nyeste firmware for længst.

Og nej vi kører med DHCP så kan ikke være derfor :-)

Men nogen gange skal det siges at det virker, men ikke særlig tit.
Avatar billede rene37 Nybegynder
25. september 2007 - 18:07 #4
Du har vel ikke mulighed for at låne en trådløs router og prøve at sætte den på. Jeg har lige løst et problem for en hvor pc'erne blev smidt af og på temmelig ofte. Det var en router magen til, og det viste sig at det var selve routeren som var gået i stykker da vi forsøgte at sætte en anden router magen til på.