Avatar billede c-lectic-a Nybegynder
23. september 2007 - 19:06 Der er 7 kommentarer

Pokaler i vektorgrafik søges til spilleside

Søger en ferm grafiker der vil designe tre pokaler i vektorgrafik til en netheste-side

De skal helst gerne "matche" ikonerne på siden...

En foreløbig test af færdige design:

www.min-netpony.dk/grafik/testside.htm

Hvis nogen skulle have lyst til at hjælpe med siden mod betaling så kontakt mig her i tråden eller på PB...
Avatar billede ghost21 Nybegynder
23. september 2007 - 19:39 #1
Hej...

Det kan vi sagtens finde ud af.. Men vil gerne have lidt nærmere info...
Skriv til mig på:

info@web-style.dk

www.web-style.dk
Avatar billede c-lectic-a Nybegynder
23. september 2007 - 20:04 #2
Ghost... Er det sådan at du har noget arbejde liggende online man kunne se..
Avatar billede c-lectic-a Nybegynder
23. september 2007 - 20:06 #3
Og man trykker gem før man er færdig... Ghost - er det sådan at du har MERE grafisk arbejde liggende end de referencer du har på din hp?
Avatar billede ghost21 Nybegynder
23. september 2007 - 20:15 #4
Nej ikke før i starten af næste måned, desværre
Avatar billede ghost21 Nybegynder
23. september 2007 - 20:25 #5
Men det er selvfølgelig op til dig, men nu ved du at jeg eksistere, og du kan som sagt skrive til mig på info@web-style.dk - og du kan også logge på msn med den adresse (du kan se det på kontakt siden)
Avatar billede c-lectic-a Nybegynder
23. september 2007 - 21:03 #6
Ghost... jeg tilføjer dig til min MSN senere hvis det er oki..
Avatar billede ghost21 Nybegynder
23. september 2007 - 21:55 #7
det er helt okay