Avatar billede holm76 Nybegynder
23. september 2007 - 16:22 Der er 6 kommentarer

Firewall blokerer FTP

For en lille uge siden begyndte min firewall (den fra Windows/XP) at blokere for min FTp adgang, jeg har prøvet at åbne porte samt fjerne programmet på listen over undtagelser men intet hjælper.
Nogen der har et bud på hvor jeg skal klare dette henne?
Avatar billede trav4u2 Novice
23. september 2007 - 17:27 #1
Jeg kan desværre ikke fortælle dig andet om Xp’s firewall end at den beskytter så lidt, at du slet ikke bør bruge den.

Så jeg ville droppe XP’s firewall og i stedet hente den gratis Comodo som får roser i alle de tests jeg har set
http://www.personalfirewall.comodo.com/
Avatar billede holm76 Nybegynder
23. september 2007 - 17:35 #2
jeg har også en firewall i Bullguard som jeg kan prøve.

Lyder da utroligt hvis ikke den beskytter
Avatar billede trav4u2 Novice
23. september 2007 - 17:43 #3
Så vidt jeg husker beskytter den bl.a. kun mod angreb udefra, men ikke hvis det er et program på din harddisk der ”ulovligt” forsøger at skabe kontakt. Du kan prøve med et par af de leak test du finder her
http://www.firewallleaktester.com/leaktest1.htm
Avatar billede holm76 Nybegynder
04. november 2007 - 09:21 #4
ingen af delene virkede, jeg skulle bare slå windows firewall fra så overtager bullguard det da det er mit virusprogram.. så no point
Avatar billede holm76 Nybegynder
04. november 2007 - 09:21 #5
lukker
Avatar billede Jensen DK Novice
03. oktober 2008 - 10:28 #6
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar