Avatar billede michael7 Nybegynder
22. september 2007 - 22:42 Der er 1 løsning

Mozilla vil ikke connecte, samt andre programmer

Jeg har haft dette problem hele aftenen, jeg ved ikke hvad der er gået galt men det virker rimlig mærkeligt.

Internet Explorer samt alle andr Windows "ting", som Live Messenger og Media Player virker. Også chatprogrammet mIRC virker.

Mozilla kan ikke komme på

Her er hvad jeg allerede har gjort

1. Kigget i Norton Firewall om Mozilla var nægtet adgang, det var det ikke
2. Kigget i Windows Firewall om den var slået til, og nægtede Mozilla adgang - nej til begge
3. Kigget i proxy settings om der var noget i vejen der. - Det var der ikke
4. Re-installeret Mozilla Firefox - intet resultat
5. Uninstallet Norton Firewall og alt Norton tilbehør, intet resultat
6. Deaktiveret Windows Firewall, intet resultat
7. Deaktiveret Windows Defender, intet resultat
8. Brugt internetstik istedet for trådløs forbindelse, intet resultat

Ydermere er det underligt at et program som WINAMP, heller ikke kan connecte til internettet. Det samme med VLC Media Player, der er noget helt helt galt - det er ikke kun Mozilla.
Avatar billede michael7 Nybegynder
09. marts 2008 - 19:17 #1
.