Avatar billede niclasp Nybegynder
22. september 2007 - 20:09 Der er 1 kommentar

Bedste fladskærm og hvorfor?

Hej alle sammen.

Jeg leder lidt efter en ny skærm som skal være en fladskærm.
Hvad er bedste, hvis jeg siger jeg vil over 21".

Pris 2000-2500 kr..

Og hvorfor lige netop hvorfor I mener at dette er den bedste til denne pris.

Mvh, Niclas
Avatar billede c-holst Novice
23. september 2007 - 14:29 #1
smasung har jo generelt et godt ry. men jeg er ikke meget inde i de ting. var jeg selv på jagt, ville jeg væbne mig med disse tre fine sider

www.flatpanels.dk for generel info
www.prad.de hvor du kan finde nyttige informationer om en given skærm. Husk, at en en konkret skærm altid skal være præcis den samme, når du kigger reviews og den slags
www.google.com hvis du søger på en given skærm kan du fx lave +review eller noget i den sil

og at pris og kvalitet på dette marked har en klar tendens til at hænge sammen

og så skal du ud over prisen også have disse kriterier in mente

er det en super gamer skærm du er ude efter
eller er det en generel skærm til det hele. Disse to ting har faktisk lidt af sige

skal du have rå skærm eller fancy funktioner
og så er der jo altid designet:-)