Avatar billede xorioz Nybegynder
22. september 2007 - 18:24 Der er 1 kommentar

genopfriskning af mine php skills

Haløj jeg sider i et lille dillemma.
har scriptet regtigt meget php i mine yngrer dage men holdt af en eller anden grund op med det en gang i php3.

nu vil jeg så gerne i gang igen hvilket ikke er super let da global vars fornuftigt nok er sat til off fra og med php4.3 tror jeg det er.

det er skam også en meget fornuftig ting men nu virker ingen af mine gamle sider og jeg vil hellere lære at køre med global vars off in at sætte dem på on.

findes der en hjemmeside til lige netop dette?
husk det er ikke kun vars jeg snakker om men også cookies og sessions.

og hvis der er andet jeg skal være opmærksom på må i da også gerne give lyd :P.

på forhånd tak.
Avatar billede johan.o Nybegynder
23. september 2007 - 18:24 #1
Kunne lyde som om denne side kan hjælpe dig..

http://dk2.php.net/manual/da/language.variables.external.php

Mvh. Johan