Avatar billede koburg Mester
22. september 2007 - 15:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forbinde to computere med usb

Jeg prøver at forbinde to computere med usb, da jeg skal hente 50gb fra den ene over i den anden.
Jeg har højreklikket på "denne computer" og
"administrer", højreklikket igen på "opret forbindelse til anden computer". Men den kan ikke finde computeren, hvordan gør man korrekt? Begge har XP home.
Avatar billede skrewkrew Nybegynder
22. september 2007 - 16:10 #1
Du skal ikke bruge USB til sådan noget. Du skal have fat i et Cross-cable. Så kan du oprette netværk og dele data. 50GB kommer dog til at tage sin tid.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
22. september 2007 - 17:02 #2
Som skrewkrew skriver skal du bruge et krydset patchkabel fx:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=95968
Avatar billede haverslev Novice
22. september 2007 - 18:21 #3
Usb kan godt bruges til det formål, men det kræver et special Usb kabel og så er det en dyrere løsning end kryset kabel
http://www.mm-vision.dk/default.asp?dvarenr=65728&menu=pc
Avatar billede koburg Mester
20. februar 2011 - 17:57 #4
Tak