Avatar billede okoleg Nybegynder
22. september 2007 - 10:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Design (betaling i DKK)+ kode til forside samt 10 små undersider

Hej alle morgenfriske eksperter

Jeg vil gerne betale for at få lavet en enkel side. Den skal bestå af noget tekst og 3-4 spørgsmål hvor folk skal svare med rediobuttons, alt efter hvad de svarer bliver de ført videre til side a, b, eller c (disse sider skal også laves) På disse sider skal der så svares på 1-3 spørgsmål, og efter hvad der svares skal man komme videre til en slutside. Siderne skal "bare" være opstillet som skabeloner. Jeg kan godt selv skrive tekst, indsætte billeder osv.

Du skal helst kunne færdiggøre projektet i løbet af i dag og morgen.

Betaling f.eks. via paypal.

Jeg vil selvfølgelig smide link her så alle kan se færdigt resultat.

Mvh. Kasper
Avatar billede flashnoob Nybegynder
22. september 2007 - 11:21 #1
Hej - Du kan sende mig en mail, med mere info på morten.flashnoob snabel-a gmail. com. Jeg vil gerne vide hvor meget design der skal på siderne og hvad de alt skal indeholde :)
Avatar billede okoleg Nybegynder
22. september 2007 - 12:17 #2
Mail er afsendt
Avatar billede okoleg Nybegynder
22. september 2007 - 12:22 #3
Nå, flashoob have alligevel ikke tid:-(

Andre der har tid og lyst?
Avatar billede ghost21 Nybegynder
23. september 2007 - 10:21 #4
hej..

send mig en mail med mere info:

info@web-style.dk

hjemmeside: www.web-style.dk

Jeg kan muligvis godt nå det, hvis du skynder dig at skrive
Avatar billede snappi-v Nybegynder
27. september 2007 - 19:13 #5
Fandt du ud af det? ELlers kontakt mig på casper.konsulent@gmail.com
Avatar billede okoleg Nybegynder
05. oktober 2007 - 08:46 #6
......,