Avatar billede hvoss Praktikant
21. september 2007 - 19:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Podcast "abonnementer" går død iTunes

Hej!

Jeg abonnerer via iTunes på en del DR podcasts. Mange af dem er der et "!" ved, som om der er noget galt med dem. Når man trykker på "Opdater" bør der komme et lille orange hjule der drejer rundt. I stedet er der mange af dem, hvor der bare er et gråt hjul der ikke drejer rundt. Tror det betyder, at iTunes ikke kan opdatere denne podcast. Men det burde den gøre...

Er der nogen forslag til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede hvoss Praktikant
21. september 2007 - 20:12 #1
Bonus info: Har en PC der efterhånden er ca. 5 år gammel, kører winxp og har en ret langsom bredbåndsforbindelse. Ingen firewall.
Avatar billede hvoss Praktikant
22. september 2007 - 09:17 #2
Ekstra bonus info: Kører iTunes 7.4.2.4
Avatar billede feldingthomsen Nybegynder
12. november 2007 - 21:02 #3
Problemet kommer oftest hvis man ikke har internetforbindelse på det tidspunkt hvor man forsøger at opdatere, eller hvis det er længe siden man har kikket på de pods man har liggende, da iTunes lukker for opdatering af en Podcast hvis man har nogle stykker liggende som man ikke har set.

Men prøv at klikke på ikonet, så skriver iTunes oftest at det har stoppet overførslen og om man vil genoptage den.
Avatar billede hvoss Praktikant
11. april 2008 - 10:53 #4
Lukker spg.