Avatar billede skrappe Nybegynder
20. september 2007 - 11:49 Der er 3 kommentarer

Underlige tegn - kun i fed

I Word 2003 har jeg kommet til at "trykke et sted" så fed tekst står som helt ulæseligt og sammentrukket.
Det er ikke vis koder knappen, der driller.
I dette tilfælde, skrifttypen times new roman.
Hvis jeg markerer teksten og fjerner "fedskrift" står det hele klart og tydeligt.
Åbner jeg dokumentet på en anden maskine står det også klart og tydeligt.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
20. september 2007 - 22:58 #1
Hvis du printer det fra din egen pc, står det så også ulæseligt og sammentrukket?
Avatar billede skrappe Nybegynder
21. september 2007 - 11:45 #2
tak for interssen, nu virker det pludselig. En sikker fejl 40, emn ved ikke lige hvordan
Avatar billede word-hajen Nybegynder
21. september 2007 - 13:32 #3
Det skal du ikke være sikker på :-) Jeg har tidligere set "sjove" sammentrækninger osv., og det har ikke været fejl 40.

Men super, at du ikke har problemet længere.