Avatar billede thewebmaker Nybegynder
19. september 2007 - 22:11 Der er 6 kommentarer

Vista går konstant ned

Hej alle eksperter :)

Jeg har en 2 måneder gammel Zepto Znote som jeg købte uden styresystem og blev derfor selv nødt til at installere Windows Vista på computeren.

Den første måned gik alting glat på computeren, men som tiden gik, begyndte den at opføre sig mærkeligt...

Når jeg starter computeren og windows filerne loader, går computern fuldstændig ned og viser en blå skærm, med en masse tal på.
Den eneste rigtige linje jeg kan læse er noget med: **STOP Volsnap.sys    (0x0000008,30 error send 0x824375BA)
Jeg har søgt hvad Volsnap.sys er for en fil og fra hvad jeg kunne finde er det en eller driver fil.
Problemet opstår ca. 8/10 når jeg tænder for bærbaren og den blå skærm kommer også frem når jeg bare sidder ved computeren og arbejder.

Jeg har virkelig ingen idé om hvad jeg skal gøre ved problemet, så jeg beder jer alle om hjælp til at få min computer til at virke!

Mvh. Jesper Bruun
Avatar billede nva Praktikant
20. september 2007 - 08:16 #1
Hvis jeg var dig ville jeg lave en repair. Lige hvordan det foregår på en Vista ved jeg ikke, men du skal sikkert boote på din Vista-cd og gøre det derfra - så bliver dine systemfiler med fejl gendannet - husk at lade den tjekke for updates bagefter.
Avatar billede j3ppah Novice
20. september 2007 - 11:27 #2
Send computeren tilbage til zepto, efter hvad jeg kan bedømme vil jeg nok mene det er køleren på din CPU der er fuckt...
Avatar billede thewebmaker Nybegynder
20. september 2007 - 15:14 #3
nva:
hmm okay, det vil jeg prøve :)

j3ppah:
Jamen tror du det er noget med selve computeren? Jeg er ret overbevist over at det er mit styresystem der er noget galt med.
Avatar billede j3ppah Novice
20. september 2007 - 15:19 #4
ja er ret overbevist om det er noget med selve computeren...ellers prøv at formater... værer er det jo ikke... start med at formater. hvis det ikke hjælper lyt til mit råd
Avatar billede thewebmaker Nybegynder
20. september 2007 - 20:03 #5
okay prøver jeres forslag :)
Avatar billede nva Praktikant
28. september 2007 - 13:24 #6
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis mit input ikke kunne bruges.