Avatar billede kellesen Nybegynder
19. september 2007 - 15:30 Der er 12 kommentarer

slet skype i fejlsikrettilstand!?

Hej,
Jeg har i gigantisk problem med min com. Den genstarter hele tiden og kommer op med IRQL NOT LESS OR EQUAL. Det opstod nok pga. skype / logitech webcam. Når jeg går ind i fejlsikret tilstand (som er det eneste jeg kan starte op i) kan jeg ikke få lov til at slette hverken skype eller logitech - hvordan kan jeg kommer af med de to programmer / drivere?
Avatar billede nva Praktikant
19. september 2007 - 15:36 #1
Lav systemgendannelse?
Avatar billede kellesen Nybegynder
19. september 2007 - 15:49 #2
det må da være muligt at slette skype i fejlsikret tilstand? har ikke cd'erne til computeren mere.. den er ved at være gammel..
Avatar billede vejmand Juniormester
19. september 2007 - 18:41 #3
Du behøver skam ikke cd'erne for at lave en systemgendannelse.
Det er pære-let og tar kun få minutter.

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.

Det kan fikse mange problemer.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
19. september 2007 - 18:43 #4
Du mister ikke dokumenter, billeder og lign. ved en systemgendannelse.
Kun nye programmer, opdateringer og lign. som er installeret efter den dato du vælger.
19. september 2007 - 19:46 #5
Vejmand forudsætter din løsning ikke at han har lavet et "point of return" eller hvordan man nu skal sige det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. september 2007 - 20:04 #6
De laves jo hele tiden  :)
Avatar billede plx Nybegynder
19. september 2007 - 20:07 #7
Rigtige mænd slår systemgendannelse fra :o
19. september 2007 - 20:15 #8
@john stigers (og vel egentligt også vejmand :D)

Nå, gør bliver de lavet automatisk? Det vidste jeg ikke. Jeg var lige inde og se nærmere og det viser jo at du har 100% ret.
Troede at man selv skulle lave et gendannelsespunkt, hvilket man også kan.

Det er da egentlig en utrolig lækker sikkerhedssele man har der. Sluger det meget computersaft og kraft at den hele tiden laver gendannelsespunkter?
Avatar billede vejmand Juniormester
19. september 2007 - 21:15 #9
Når alt kører perfekt, kan man jo slå den fra og til igen. Så er alle "gamle" gendannelsespunkter fjernet, og optager dermed ikke plads. Samtidig oprettes automatisk et nyt, man altid kan vende tilbage til.
PS: Min er altid slået til, det har ofte hjulpet mig.  :-)
Avatar billede nva Praktikant
20. september 2007 - 07:52 #10
Og her går man rundt og tror at alle ved hvad man snakker om, når man siger systemgendannelse ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
11. januar 2008 - 05:22 #11
Kan spørgsmålet lukkes?
Avatar billede nva Praktikant
11. januar 2008 - 08:26 #12
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis du ikke kunne bruge mit input.