Avatar billede eagle Nybegynder
02. december 1999 - 09:23 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Printer problemer

Når jeg sætter en Laser printer til porten er der eíngen problemer, men når jeg sætter en deskjet printer på kommer maskinen ud og siger at der er en fejl med lpt1.
Jeg er løbet tør for muligheder. Har i nogle foreslag???
Avatar billede cheese Nybegynder
02. december 1999 - 09:57 #1
Har du prøvet med et andet kabel?
Avatar billede runedrengen Nybegynder
02. december 1999 - 15:19 #2
Har du prøvet med en rigtig driver ellers download en på nettet
Avatar billede fatboy Nybegynder
02. december 1999 - 15:27 #3
Prøv at afinstallere laserprinteren, før du tilslutter den anden.

Hjælper det ikke, så gør det alligevel, og derefter kan du prøve at fjerne parallel-porten i kontrolpanelet under systen, enhedshåndtering - Luk pc-en ned - Tilslut den anden printer og start pc-en igen.
Avatar billede boergepe Nybegynder
02. december 1999 - 20:36 #4
Kan det ikke tænkes, at du i stedet for laseren skal vælge jet'en som standardprinter?- altså installere!
Avatar billede badboys Nybegynder
02. december 1999 - 22:14 #5
Følg mine råd.

1. Tag din Deskjet printer og skal kast den ud fra 10 sal.

2. Gå ned og sikre dig at den er HELT smadret.

3. Tag hjem og hvil dig i ca. 10 min.

4. Du kan nu roligt gå hen og købe en ny printer.

PS.  Jeg har en STAR LC-10 du må få rigtig billig  "ca. 1500,- inkl. Printer kabel".
Avatar billede fatboy Nybegynder
03. december 1999 - 04:05 #6
badboys> hvorfor skulle han købe en ny printer? Og hvis han skulle så er en 15 år gammel LC-10 nok ikke lige sagen og da slet ikke for mere en 50,- kroner...
Avatar billede eagle Nybegynder
03. december 1999 - 08:14 #7
Alle muligheder er prøvet og det samme resultat kommer ud af det.
Fejl på lpt1
Avatar billede boergepe Nybegynder
03. december 1999 - 10:58 #8
Havde det samme problem i går, da jeg udskiftede en udslidt "laser" med en "jet" - hvor jeg efter installation af driver var nødt til at "Installere ny hardware" og vælge "jet" som standard-printer for at få lortet til at virke (har Win 95)
Avatar billede fatboy Nybegynder
03. december 1999 - 14:47 #9
Er det windows, som siger fejl på lpt1 eller er det et andet program?
Avatar billede badboys Nybegynder
03. december 1999 - 17:18 #10
Vil det sige at jeg blev snydt, da jeg sidste år købte LC-10én for 2500,- ?
Avatar billede fatboy Nybegynder
03. december 1999 - 19:28 #11
badboys> Er det da ikke en matrix-printer?
Avatar billede eagle Nybegynder
06. december 1999 - 08:42 #12
fatboy> det er windows der laver fejlen. HP's værktøjskasse låser når man prøver at printe! Softwaren går ned!!
Avatar billede fatboy Nybegynder
07. december 1999 - 03:56 #13
Har du prøvet at printe forskellige filer ud eller er det den samme, du prøver med hver gang?
Avatar billede eagle Nybegynder
07. december 1999 - 09:18 #14
Det er det samme lige meget hvilke filer jeg prøver at printe. Selv fra internettet