Avatar billede coldasice Nybegynder
18. september 2007 - 14:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken udbyder af flash kursus ?

Jeg står og skal vælge et flash kursus forløb. Jeg ville høre om nogen havde været på EDB-kursus hos nogle af de udbydere, der findes i København og om I evt. kunne anbefale en udbyder.
Avatar billede coldasice Nybegynder
19. september 2007 - 12:15 #2
Jo tak keysersoze; jeg har været inde på de forskellige sider. Jeg var interreseret i at høre fra folk, der havde været på kursus et af de steder. Det er nemlig lidt svært at vudere kvalliteten af de forskellige udbydere. Ud over det har 4D kun det grundlæggende kursus; så det kan næppe blive et forløb ;) Men tak for linket :)

Nogen der har været på kursus hos Softworld eller Pixiate ?
Avatar billede keysersoze Guru
19. september 2007 - 17:32 #3
ah - det er da et forløb over 2 dage ;)
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2007 - 04:09 #4
Jeg har været hos Pixiate...
Det er okay, men synes måske ikke det var 100% pengene værd, men lidt fik man da lært.
Men jeg synes tiden går så hurtigt, og at det man laver, der er kun en brøkdel af det jeg kunne bruge i virkeligheden!

Pixiate: http://w3s.dk/
Avatar billede coldasice Nybegynder
28. februar 2008 - 10:18 #5
Valget faldt på Softworld (http://www.softworld.dk/), hvor jeg har taget de 2 første Flash kurser. Jeg er meget tilfreds med forløbet og udbyttet.