Avatar billede larksen Nybegynder
17. september 2007 - 19:31 Der er 4 kommentarer

Hvad kan jeg få for mine Højtaler

Hej

Jeg ville gerne høre jeres vurdering af hvad jeg kan få for mine Logitech  Z-10 2.0 højtaler. De er ca. 1 år gammel fejler igenting.
Jeg synes selv at 300-350kr får dem lyder rimligt.

Glæder mig til at hære jeres svar

MvH Larksen :)
Avatar billede a1a1 Novice
17. september 2007 - 20:22 #1
hvad koster nye?
Avatar billede larksen Nybegynder
17. september 2007 - 22:00 #2
prisen er fra 800 - 1200 kr
Avatar billede a1a1 Novice
17. september 2007 - 22:12 #3
går ud fra at det er helt nye du mener (ps: http://www.prcdata.dk/produkt/logitech-z-10/60869560/ kr. 714)
så er det rimligt (hvis de er i pæn stand (ikke ridset vildt og hele ledninger))

Hvis du bor i kbh. er jeg intresseret enda, HVIS man kan ligge en mobil ovenpå uden at de "brummer"

(har prøvet et logitech "smart" sæt engang (med subwoofer osv), men det suck'ede, har pt. selv et par dallas 80 watts (billigt "lort" kunne man kalde det (100 kr., i bilka)) men de brummer ikke ;o) )
Avatar billede larksen Nybegynder
23. september 2007 - 13:42 #4
Jeg må desvære skuffe dig a1. Bor i Jylland, men vil gerne sig tak for dit svar. Læg dit svar og få nogen points.