Avatar billede mac10 Nybegynder
17. september 2007 - 19:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flash er for langsomt når jeg laver det?

Goddag allesammen

Jeg sidder med et stort spørgsmålstegn over issen. Jeg har lavet en lille kopi af et billede der ruller ned så der er plads til noget tekst, ved hjælp af en mouseOver-funktion.

Her er min kopi:
http://tripp.users.whitehat.dk/test.html

Originalen ses nederst til venstre her:
http://www.deluxe.be/

Men man skal ikke være den skarpeste kniv i skuffen for at bemærke at der er en stor forskel.

Det jeg har lavet "hakker" ned istedet for at glide ned som original versionen.

Er der nogen der kan give en fornuftig forklaring til en af de nye flash-drenge?

Med venlig hilsen
Mac10
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
17. september 2007 - 19:54 #1
Der er en meget lille forskel på de 2 men ok:
Først: bruger du Motion Tweens?

Hvis ja: prøv at køre det over flere frames, men med hurtiger frame rate.

Hvis nej: Brug Motion Tweens :)

Martin Dalgaard
Avatar billede mac10 Nybegynder
17. september 2007 - 20:26 #2
Der var den jo Martin :)

Det var lige netop det svar jeg ledte efter. Vidste ikke engang der var noget der hed frame rate, men sig det ikk til noget :D

Tusinde tak min ven. Lig venligst et svar.
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
17. september 2007 - 21:47 #3
Svar smidt :D