Avatar billede ekki Nybegynder
17. september 2007 - 15:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skalering af LCD-Fladskærm

Jeg kører med multiple displays og min 40 tommer vil ikke rigtig tilpasse sig billedet da skaleringen ikke er rigtig dvs. der er en sort/grå boks rundt om billedet hvor billeder så er centreret i midten, jeg vil jo så gerne have at billeder bliver strækt så det fylder hele skærm noget der har et forslag?...

- Mit grafikkort er Nvidia Geforce GTS 8800
- Jeg har brugt Nvidis kontrol panel til at justere billedet men man kan ikke skalere
- Jeg har prøvet at bruge fladskærmens indbyggede skaleringer uden held
Avatar billede ekki Nybegynder
17. september 2007 - 15:48 #1
wups... beklager stavefejl det gik vist lidt for hurtigt :)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 16:38 #2
Et tv? Du kan justere det i dit... kontrolpanel -> skærm -> Avanceret
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 16:40 #3
Sorry, kontrolpanel -> skærm -> Indstillinger -> Avanceret.
Avatar billede ekki Nybegynder
25. september 2008 - 15:41 #4
send svar:)
Avatar billede ekki Nybegynder
29. november 2008 - 22:17 #5
lukket