Avatar billede brodexcius Nybegynder
17. september 2007 - 14:58 Der er 5 kommentarer

gratis webhosting?

Hvor på nettet kan jeg finde et godt webhosting firma? jeg kunne godt tænke mig at de kunne tåle php programmering, men ikke et must... jeg har et .tk domain, mangler bare et godt hosting sted...
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. september 2007 - 15:01 #1
Tror ikke du kan få det gratis. Så skal du nok bruge deres subdomäner. Men er ikke sikker, kan da godt väre der er en der har et tip. Ellers er der jo hoteller for ca 10 kr i måneden.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
17. september 2007 - 15:03 #2
Måske du kan finde noget via denne portal:

http://www.internetplads.dk/
Avatar billede cigaretten Nybegynder
17. september 2007 - 15:12 #3
www.frac.dk
www.1go.dk

Opret din hjemmeside der, så kan du pege fra dit *.tk-domæne til din frac eller 1go side. Når du så besøger "www.ditdomain.tk" går den til www.dithotel.frac/1go.dk uden man kan se det :-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. september 2007 - 15:13 #4
Og hos frac: §5. Det skal til enhver tid være muligt at se .frac.dk i adresselinien på hjemmesider hostet hos Frac.dk.

Altså ikke noget med at bevare "www.ditdomain.tk" i adresselinien vha en frame.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
18. september 2007 - 09:16 #5
Men så kan man vel bare sætte .tk-domænet til at videresende til frac.dk, hvis det skulle være aktuelt. Eller bryde det med .tk's retningslinjer?