Avatar billede sebastian- Nybegynder
16. september 2007 - 16:50 Der er 2 kommentarer

Søger lille bærbar med lang batteritid

Jeg søger en bærbar som skal bruges til skolen. Den skal derfor ikke kunne spille spil, men hovedsagligt bruges til office og internet. De ting jeg især søger er en maskine med:

Lang batterilevetid (helst mere end 3 timer)
Den skal være lille fysisk (12" skærm ville være optimalt)
Så skal den være god at sidde og skrive på i lang tid af gangen.
Prisen skal være omkring eller under 5000 kr. derfor må det også gerne være en brugt maskine. Skal bare vide hvilke modeller at gå efter. Har haft kig efter en IBM i x serien. Men kan desværre ikke finde en brugt på dba eller QXL.
Avatar billede vioce Nybegynder
16. september 2007 - 18:53 #1
En MacBook er helt ideel ift. det du efterspørger.
Prisen er dog højere end 5000.

Hvis en MacBook kunne være interessant for dig, så prøv at gå ned i en lokal Humac og spørg om de har en demomodel du må købe. Det har de løbende - en god måde at spare penge på. har selv en MacBook-demomaskine.
Avatar billede sebastian- Nybegynder
16. september 2007 - 19:16 #2
Oki kender ikke lige Humac, hvilken type butik er det?

Jeg er blevet tilbudt denne for 6500 kr. er det et godt køb? http://www.laptopworld.dk/Fujitsu-Siemens_Amilo_SI1520.php