Avatar billede bilsa Nybegynder
16. september 2007 - 12:47 Der er 1 løsning

Powerpoint - oversigt over sliddes

Jeg har en powerpoint præsentation, der består af 6 slides.

Jeg vil gerne have disse slides ned på 2 stk. A4-papir, så man kan bruge dem til at have overblik. Hvordan gør man det, uden at skulle skulle gemme hver slides som et billed, og derefter kopier billedet hen til word.
Avatar billede strikehawk Nybegynder
16. september 2007 - 13:04 #1
Du trykker Ctrl+P, så åbner du print vinduet her vælger du under udskriftsområde "Uddelingskopier" og der efter vælger du, i felter Uddelingskopier, det antal slides som du vil have pr.A4 ark
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester