Avatar billede cyrus-virus Nybegynder
07. juni 2001 - 22:10 Der er 8 kommentarer

tnt2

hej jeg har et TNT2 RIVA MODEL64
men hvordan sætter jeg det til at køre optimalt i  properties under indstilinger
og samme spm med openGL settings
jeg har windows2000
Avatar billede dexxa Nybegynder
07. juni 2001 - 22:13 #1
Først Download de nyeste drivere fra www.nvidia.com

Slå V-Sync fra (Disable)
Enable Z-Buffering (Enable)

Best performace!

Daniel - DeXXa
Avatar billede cyrus-virus Nybegynder
07. juni 2001 - 23:01 #2
dexxa-> jeg gjorde som du sagde og kørte en 3Dmark2000
og den hakkede overhovede ikke som den plejer når jeg kører 3Dmark2000
men jeg fik færre \"point\" end før
det er da mærkeligt når den kører bedre ik?
Avatar billede blood Nybegynder
07. juni 2001 - 23:07 #3
dexxa >> Jeg har ikke haft andet en problemer med driverne fra nvidia.
Det er ikke nvidia der laver kortet, det er kun dem som laver TNT chipen så derfor skal man ikke regne med at driverne fra dem virker.

cyrus-virus >> Du skal isteder finde din manual til kortet frem og finde hjemmesiden for dem som har lavet kortet og downloade deres driver istedet. Dem som har lavet mit kort er www.msi.com.tw.
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
08. juni 2001 - 08:31 #4
For at få det til at køre optimalt, skal du ha downloadet de nyeste drivere til din AGPport på dit bundkort. (eksempelvis VIA) Kig på det chipset der sidder på bundkortet, find producenten på nettet og download de nyeste AGP drivere..

Det kan også være en god ide at slå 4 X AGP fra i din BIOS! :)

/JB
Avatar billede cyrus-virus Nybegynder
08. juni 2001 - 13:24 #5
johnnybrian-> jeg har et VIA TECHNOLOGIES VT8363 KT133 det er ihvert det eneste jeg kan finde

blood-> jeg har desværre ikke manualen til grafikkortet men min putter er en AMD ATHLON T-BIRD 1000MHZ med et MSI 6340 motherboard ved ikke om du kender den og kan hjælpe??
Avatar billede cyrus-virus Nybegynder
08. juni 2001 - 13:28 #6
blood-> fujitsu simens som jeg har købt pc\'en af henviste også til www.msi.com.tw da jeg skulle ha et program til at måle min tempertur på cpu\'en
så mon ikke det er der jeg skal finde driveren til grafikkortet
Avatar billede blood Nybegynder
08. juni 2001 - 13:37 #7
cyrus-virus >> Ok så er det nok også dem som har lavet dit TnT kort

Her er driverne http://www.msi.com.tw/support/driver/driver.htm
Avatar billede cyrus-virus Nybegynder
08. juni 2001 - 21:23 #8
BLOOD->> du havede ret
jeg downloadede driveren fra msi
og da jeg instalerede den manuels sagde den at den havede fundet en bedre driver
JOHNNYBRIAN->> hvor finder jeg mine agp drivere