Avatar billede pentium Nybegynder
14. september 2007 - 11:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opdater Outlook E-mail

Hejsa

Jeg kobler op fra mig bærbar til en citrix opkobling og kan den ven igennem tjekke min mail (Exchange). Jeg har også en lokal Outlook klient kørende. den lokale klient åbner jeg ike så tit. Når jeg så åbner den, skal den først opdater alle mapperne for at det nyeste kommer med.

Findes der noget / eller en måde at min lokale Outlook kan blive opdateret og hele tiden have de nye mails liggende.
Avatar billede be_nice Juniormester
14. september 2007 - 11:54 #1
Hej pentium,

Hvis du benytter cachelagret Exchange-tilstand, kører du Outlook 'lokalt' på din maskine - dette giver adgang til dine 'gamle' mails, selvom forbindelsen til Exchange serveren er nede.

Jeg mener at denne cachelagring er årsagen til at din Outlook først skal opdatere alle mapper hver gang.

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede pentium Nybegynder
14. september 2007 - 12:23 #2
Hejsa

Den køre i Cachelageret tilstand.
Avatar billede be_nice Juniormester
14. september 2007 - 12:44 #3
Hej igen,

Prøv af slå dette fra - så skulle du få realtime visning af dine mail.

Men husk at du så må undvære 'gamle' mails hvis forbindelsen til Exchange serveren er nede.

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede pentium Nybegynder
14. september 2007 - 12:46 #4
Ok jeg  prøver lige men kan sq ikke nå det i dag.
Avatar billede be_nice Juniormester
25. september 2007 - 21:12 #5
Hej igen,

Har du fundet en løsning, og kan spørgsmålet lukkes?

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede pentium Nybegynder
27. september 2007 - 13:42 #6
Hej be_nice

Beklager det meget sene svar - men problemer har det med at komme i stimer.

Det virkede - smid et svar så kan jeg give dig dine poin.

thx.
Avatar billede be_nice Juniormester
27. september 2007 - 14:36 #7
Hej igen,

Ja, kender det alt for godt at have travlt - du får et svar her (tak for point)

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"