Avatar billede torx Nybegynder
14. september 2007 - 10:45 Der er 2 kommentarer

Sort skærm efter idle

Hej EXP.

Så er det tid til at spørge efter hjælp igen.

Jeg har et virkeligt irriterende problem med vista, som er at computeren stopper med at sende signal til min LCD skærm efter et stykke tid i idle. Problemet forekommer 9 ud af 10 gange, når jeg har ladet computeren stå natten over. Når jeg tænder mit TV om morgenen, kan jeg blive nødt til at genstarte systemet, før der kommer billede på igen. Nogle gange forekommer problemet også efter tv'et har været slukket i en times tid.

Jeg har ikke aktiveret pauseskær, Automatisk standby eller automatisk slukning af skærm.

Systemoplysninger:

AMD X2 4200+ - køre ikke med dual core optimizer.
MSI k9n platinum - nyere bios
1024mb kingston hyperX ram
Radeon X800GT grafikkort - Nyeste drivere.

Kunne være rart hvis nogle kunne hjælpe med at rette problemet..

MVH Jesper
Avatar billede torx Nybegynder
14. september 2007 - 10:50 #1
btw. så er mit tv et Jvc 37" lcd og jeg har windows Vista Ultimate installeret.
Avatar billede megahof Nybegynder
07. oktober 2007 - 14:00 #2
Jeg havde nogenlunde samme problem med en bærbar Zepto, men en biosupdate løste problemet.. Du skriver din er ny, men måske der er kommet en nyere...

/Mads