Avatar billede josefdr Nybegynder
14. september 2007 - 09:49 Der er 2 kommentarer

Problemer med porte på netværk

Hejsa

Jeg går på HTX i Viby, og ønsker sammen med mine venner, at spille WOW online.
De må åbenbart have blokeret nogle porte, udelukkende for WOW, da vi kan spille CS og andre spil online.

Hvad dælen gør vi?
Jeg har prøvet at downloade forskellige tunnel programmer, men det virker ikke helt

Hjæælp (:
Avatar billede kenp Novice
14. september 2007 - 18:24 #1
spørg jeres administrator om i kan få lov. De har måske blokeret af en årsag.
Avatar billede andreastoft Nybegynder
01. februar 2008 - 21:15 #2
dav
du skal logge ind på din router ..
1)gå på internettet og skriv : http://192.168.1.1/
der skal du indtaste et password og bruger navn, tvivler dog på at i har det password og brugernavn.. men prøv at spørge dem der står for it på jeres skole .. derinde kan du åbne for den port !!

jeg havde samme problem med et spil .. men der var porten blockeret i min router fra fabrikken .. så det er ikk sikkert at det er jeres web-man der har gjordt det ..

-Andreas Toft