Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
14. september 2007 - 09:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

En rigtig go server til højst 9000 kr hvor finder jeg det?

Hej exp'er!!

Jeg har siddet og søgt lidt på edbpriser.dk efter servere og jeg har fundet nogle gode nogle til omkring de 9000 kr

Men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal vælge eller gå efter..
Har i nogle gode bud, til hva jeg skal have mig?
Kan i give mig nogle links til servere som ikke må koste mere 9000 kr ??
Serveren skal jo som andre servere.. stå tændt 24/7
og så skal den hoste Counter Strike servere (3 til 4 gerne flere)
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
15. september 2007 - 20:09 #1
ud fra hvad den skal lave ville jeg sige du ikke har behov for en server men en almindelig maskine, for det første har de mindre strømforbrug også larmer de mindre.
Avatar billede c0nfusi0n Nybegynder
26. september 2007 - 10:50 #2
Ahh fedt :P
Smid lige et svar heh^^
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
26. september 2007 - 23:22 #3
vær så god