Avatar billede devus Nybegynder
13. september 2007 - 19:57 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Fede kabinetter

hey folkens :) jeg kigger efter nogle fede kabinetter, de kabbinet hjemmesider jeg kender er edb-priser.dk prc-data.dk. men jeg søger et kabinet som er tja hvad skal man kalde det, et kabinet som mange andre ikke har, men som stadig er mega fedt :) når jeg siger mega fedt er det evt med siderude så man kan se noget lys eller ligne tak på forhånd
Avatar billede geforce3 Praktikant
13. september 2007 - 20:00 #1
Det med plexi i siden synes jeg ikke så tit man ser længere. Det var meget på mode engang... Jeg har købt et Thermaltake Eureka, det er en smule stort da det er en home server. Men har du planer om mange harddiske eller cdrom drev så er det lige sagen..:P Det lyser også ud til siderne, dog uden vindue. Der er gitter i siden... Fåes i aluminum og sort så vidt jeg lige ved.
Avatar billede devus Nybegynder
13. september 2007 - 20:01 #2
okay fedt :) hvor kan jeg få det henne?
Avatar billede geforce3 Praktikant
13. september 2007 - 20:05 #3
http://www.edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=22&Sort=Wanted&Soegeord=%22eureka%22&chkSoegSaetning=on Der følger også blæser med blå lys. Men synes jeg efterhånden der gør med rigtig mange kabinetter!
Avatar billede geforce3 Praktikant
13. september 2007 - 20:13 #4
Men det er jo meget individuelt hvad man synes er fedt :P http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=390645 der er også sådan noget hvis man vil gå helt amok
Avatar billede drgonzo Praktikant
13. september 2007 - 20:50 #5
hvad er max budget til kabinettet?

Skal det ikke være for dyrt er jeg selv ret vild med dette
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=234013

Er prisen ligemeget Skal du da have denne med touchscreen og det hele
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=195953
Avatar billede kogt Nybegynder
15. september 2007 - 11:43 #6
her er et specielt Kabinet :) og rigtig fedt med masser af mulighed for og modde det! Jeg har selv saadan et, og jeg har aldrig, set en computer magen til min, naar jeg er til lans og saaen.

Http://www.addtronics.com/7890a.htm

og hvis du vil have plexi i siden saa skal du da selv lave det.... det er nok den eneste maade og faa noget helt specielt

det er ikke saa svaert..!! hvis man bare gider og laese op omkring det. og selvfoelgelig har nerverne til og skaere i sit ny indkoebte kabinet til 2k :D
Avatar billede geforce3 Praktikant
17. september 2007 - 08:18 #7
Kogt - jeg har faktisk sådan et :D Med plexi i siden formet lidt som en vandpyt lign. ting.. og grønt lys.. Dejlig billigt kabinet i hvert fald, og væld af muligheder!
Avatar billede devus Nybegynder
17. september 2007 - 14:09 #8
geforce3 hvor har du købt det henne?
Avatar billede kogt Nybegynder
17. september 2007 - 22:08 #9
hehe nice Geforce3 :) det er et rigtig fedt Kabinet IMO...!!!

jeg har godt nok ikke plexi i siden men jeg har lavet et hul i toppen til en 120mm blaeser...!! :) den kan tage meget af den varme luft...

devus >> jeg tror du skal finde nogen som gider og koebe kabinettet hjem til dig... fx sende en mail til forskellige firmaer som shg.dk eller midtdata.dk... maaske kan de goere det for dig... eller oxo skal du bestille den fra udlandet... jeg kender hvertfald ikke nogen danske netshops.. der foerer dette maerke...!? www.studiedata.dk havde den engang maaske kan de hjaelpe dig...??
Avatar billede devus Nybegynder
18. september 2007 - 14:21 #10
okay :) men hvordan ser det ud?
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. september 2007 - 15:01 #11
synes bare det er et totalt standard hightower, ikke noget specielt ved det overhovedet.. Troede det skulle være specielt, ikke stort, tungt og grimt ;) Bare min mening

http://www.mobilewhack.com/reviews/140.jpg  den er geil
Avatar billede kogt Nybegynder
18. september 2007 - 16:32 #12
drgonzo det er jo det man tager noget der er grimt og modder det saa det ser godt ud :) den er stadig stor og rQv tungt 30 kg med hardware vil jeg skyde paa...men der er noget fedt ved selv og have lavet det....

rimelig fedt MC computer du har fundet der alligevel...!!
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. september 2007 - 17:34 #13
Man kan få væsentligt pænere (og lettere) kabinetter man selv kan geile for hårdt. Synes mere det hvide tårn ligner en af de helt gamle skod comz, dem uden HDD men bare diskette drev, men ok nostalgi er jo også en effekt ;)

det ærger mig gul og grøn jeg ikke kan huske et bestemt bruger navn herinde, han moddede kabinetter og solgte dem videre, havde en hjemmeside med billeder, han lavede sku nogle af de flotteste kabinetter jeg har set, vi snakker på højde med Dell´s "Diablo" kabinet..
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. september 2007 - 17:34 #14
ja harley-puteren er pænt geil ;)
Avatar billede kogt Nybegynder
18. september 2007 - 17:46 #15
hehe min er godt nok sort... men men naa tilbage til emnet :)

devus>> den ser saadan ud ---> http://www.addtronics.com/gif/7890A.jpg
Avatar billede devus Nybegynder
11. juni 2009 - 11:01 #16
lukket