Avatar billede nikkor Nybegynder
13. september 2007 - 13:02 Der er 8 kommentarer

Freelance/fritidsarbejde

Hej. Kan du lave fed grafik i PS og konvertere det til HTML har jeg masser af arbejde til dig. Der skal laves 50 - 500 sider.
Avatar billede flashnoob Nybegynder
13. september 2007 - 13:13 #1
Hej
Jeg vil gerne høre mere om opgaven.
Er det 50-500 websites.. eller 50-500 enkelt sider til én webside?
Du kan skrive til mig på morten.flashnoob@gmail.com eventuelt med et eksempel på en side der skal laves :)
Avatar billede nikkor Nybegynder
13. september 2007 - 13:17 #2
Det er enkeltsider...
Avatar billede triple-x Nybegynder
13. september 2007 - 15:59 #3
kontaktoplysninger er jo altid meget værdsat :)
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
13. september 2007 - 21:20 #4
Hej ! Jeg kan nok lave noget. Er det påkrævet, at man er ekspert (Eller nogenlunde) til at kode html ?

Og hvad havde du tænkt dig at skulle slippe for det ?
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2007 - 07:56 #5
Hej nikkor

Du skal da være velkommen til at skrive til mig omkring hvad du gerne vil have lavet nærmere, jeg kan også sagtens sende dig referencer osv pr mail hvis du vil se hvad det er jeg bl.a. laver.

men du kan ihevrtfald fange mig på osj@device.dk
Avatar billede nikkor Nybegynder
17. september 2007 - 14:01 #6
Kigger efter en der er rimelig i PS. Der lægges vægt på designet ogd erefter skal PS fil konverteres til HTML så den senere kan implamenteres i større foretagende. Der gives ca. kr. 1200,- pr. side. Der skal laves noget, men ingen strenge deadlines. Siderne er porn sites... Et eksempel kunne være www.sexflytet.dk

skriv til mig på kasperjoon@hotmail.com hvis det er interessant eller du vil høre nærmere omkring arbejdet. Det drejer sig som sagt om 50 - 500 tcp sites.
Avatar billede nikkor Nybegynder
17. september 2007 - 22:21 #7
RETTELSE: PSD fil til HTML
Avatar billede dysp Nybegynder
19. november 2007 - 15:58 #8
Kontakt mig på dyspen(at)gmail.com