Avatar billede kelly_bb Nybegynder
13. september 2007 - 09:26 Der er 10 kommentarer

Overfører kontaktpersoner fra en til anden outlook.

Hejsa derude,

Jeg sidder her med en computer, hvor jeg har monteret et nyt bundkort m.m.
Derved kan jeg ikke starte op på den gamle harddisk for at kunne tage mine kontaktpersoner ud af Outlook.

Er der nogen af Jer, som ved om man kan tage den ud fra nogle filer eller sådan noget, så man kan smide dem ind på en ny installeret Outlook?

Håber i kan hjælpe.

Med venlig hilsen
Den fortabe outlook-bruger
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
13. september 2007 - 09:30 #1
Du skal have fat i den fil på den gamle harddisk der hedder outlook.pst
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
13. september 2007 - 09:31 #2
Den ligger som standard her: C:\Documents and Settings\[Ditbrugernavn]\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
13. september 2007 - 09:33 #3
Du kan blot flytte den over på den nye harddisk, og overskrive pst filen der. Så får du dine gamle mails og kontaktpersoner med.
Avatar billede kelly_bb Nybegynder
13. september 2007 - 09:48 #4
akyhne-> Er du sikker på at kontaktpersoner også kommer med over ved det?
Avatar billede bubbaa Nybegynder
13. september 2007 - 13:58 #5
Det er vel også kun i microsoft outlook at der bruges pst filer?
Er det microsoft outlook eller outlook express du har brugt?
Avatar billede kelly_bb Nybegynder
13. september 2007 - 14:07 #6
Det er Microsoft Outlook, altså den som følger med i Office pakken 2003.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
13. september 2007 - 15:49 #7
Ja, alt kommer med.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 01:17 #8
Ok?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 17:52 #9
Lukketid?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. februar 2008 - 05:14 #10
Kan spørgsmålet lukkes?