Avatar billede KSN Mester
12. september 2007 - 20:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Driver til Pavilion dv6366eu

Denne bærbare er købt med Vista, men har valgt at installerer XP på den. Men kan ikke finde drivere til bundkortet. Nogen der kan hjælpe. For eftersom grafikkort og sådan, er onboard, skal jeg bruge disse drivere.
Avatar billede mugs Novice
12. september 2007 - 20:21 #1
Avatar billede hcma Novice
12. september 2007 - 21:07 #2
tror du har bedre chancer for hjælp, hvis du flytter spørgsmålet over i en anden kategori
f.eks.  http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/

denne her kategori er forbeholdt generelle ting vedr. eksperten.dk, og har hverken någet med hardware, drivere eller XP at gøre  ;o)

læg selv et svar her og accepter det
Avatar billede nighthawk_junior Nybegynder
30. september 2007 - 15:12 #3