Avatar billede flaban Nybegynder
07. juni 2001 - 20:01 Der er 4 kommentarer

Stofanet med Level one Switch box ???

jeg har et problem med at logge på på stofanet med 2 pcèr.
inden stofa lavede logon siden om kunne vi bare logge på begge 2 men nu vil den ikke mere efter den nye log ind side er kommet ???
Modemet er et motorola som sidder til en switch box og begge pcèr sidder også til denne switch box .
Hvordan kan det være at det ikke kan lade sig gøre mere er der nogen der skulle vide det ???
ville jeg blive meget glad for at høre lidt om det *SS*
vi logger på i brørup egnen *SS*
Logind sidden er http://familylogon.stofanet.dk
håber der er en der kan hjælpe mig ???
På forhånd mange tak *SS*
flaban@sol.dk
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
07. juni 2001 - 20:13 #1
Det er fordi du kun må have et IP på stofa!! Du skal have en Router (eller et prog. som emulerer en router.. f.eks. winroute) til at fordele trafikken.. Det må man desværre ikke for Stofa, men hvis du skifter til TeleDk eller CyberCity.. så må du godt :-)
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
07. juni 2001 - 20:43 #2
Vi bruger Sygate som internetdelingsprogram, det virker fint. Vi er 3 pc`er tilsluttet en switch...

www.sybergen.com
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
07. juni 2001 - 20:44 #3
Avatar billede hotpop Novice
07. juni 2001 - 22:10 #4
flaban> Hvorfor overhovedet bruge den nye logon side? Det virker stadig på den \"gamle\" måde med at logge på. Og det bliver det ved med fremover.