Avatar billede chillyconcarne Nybegynder
11. september 2007 - 20:00 Der er 4 kommentarer

Vise varens stykpris inkl. moms i fakturaens varelinier.

Kan det på nogen måde lade sig gøre at vise varens stykpris inkl. moms i hver varelinie på diverse bilag som f.eks. tilbud, ordre og fakturaer.

mvh pejIT
Avatar billede tullius Nybegynder
26. september 2007 - 00:10 #1
Så vidt jeg kan vurdere, er det ikke muligt. Stykprisen vises altid uden moms, og der findes ikke noget sted i opsætningen, hvor man kan ændre det. Du kan altid kontakte StoneSoftware og foreslå det som en ændring i næste version.

/Tullius
Avatar billede tullius Nybegynder
26. september 2007 - 00:16 #2
For en god ordens skyld vil jeg tilføje, at der findes to linjer, der lyder som det, du efterlyser under Filer > Egenskaber for regnskab > Moms. Jeg kan bare ikke få dem til at ændre noget. Linjerne er:

Vis beløb inkl. moms på fakturalinier
Beregn moms linjevis på faktura

/Tullius
Avatar billede chillyconcarne Nybegynder
26. september 2007 - 09:10 #3
Jeg har kommunikeret med Stone's Software via e-mail, og de skriver følgende til mit spørgsmål vedr. muligheden:
Nej, men jeg har noteret ønsket. SummaSummarum opdateres løbende med nye faciliteter og forbedringer, og i den forbindelse bliver der løbende foretaget (re-)vurdering og (ny-)prioritering af indkomne forslag og ønsker.

Hvilket sikkert vil sige at der skal lidt flere ønsker til om denne feature!

Tak for indsatsen Tullius, jeg lukker sprøgsmålet som ubesvarret, er dette okay med dig?
Avatar billede tullius Nybegynder
26. september 2007 - 17:17 #4
Ja, klart. Det var jo ikke så meget en hjælp som et forslag. Vi må jo så håbe, at din henvendelse nytter.

/Tullius