Avatar billede hvaskerder Nybegynder
11. september 2007 - 16:25 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

hvor gemmes emails?

Jeg skal til at formatere hdd og installere windows om igen. Så jeg vil gerne ha gemt alle mine mails, passwords til sider og alt andet der er vigtigt at få gemt inden jeg sletter det hele.. Hvoor finder jeg først og fremmest emails, og meget gerne alt det andet hvis der er nogen der ved det.. På forhånd tak for hjælpen..
Avatar billede enya Nybegynder
11. september 2007 - 16:31 #1
De gemmes her: C:\Documents and Settings\"USERNAME"\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\"ET LANGT NR."\Microsoft\Outlook Express
Avatar billede enya Nybegynder
11. september 2007 - 16:38 #2
Avatar billede dkge Nybegynder
11. september 2007 - 17:06 #3
Start Outloook Express-vælg funktioner i menulinjen-vælg punkter indstillinger.
Klik fanebladet vedligeholdelse,tryk lagringsmappe.
Marker hele stien der er i boksen,kopier ved at trykke ctrl+c
man kan ikke se nogen forandring.
Klik så annuller på begge bokse.Klik windows startknap vælg kør.Tryk ctrl+v
for at indsætte stien der netop er kopieret fra OE.Klik ok der kommer en mappe frem hvor filer og mapper er lagret.
Tryk rediger i menulinjen og vælg marker alt gå igen op i rediger og vælg kopier.
Luk vinduet klik på en tom mappe for at åbne den og op i rediger i menulinjen vælg sæt ind,du kan nu se en kopi af alle dine mailfiler i denne nye mappe.
det var en lang smøre men det virker,og den tager samtidig hotmail og mine nyhedsgrupper med.Adressebogen skal gøres lidt anderledes
Avatar billede vejmand Juniormester
11. september 2007 - 17:12 #4
dkge >> Hvori består forskellen i det du skriver, og det enya linker til?
Avatar billede dkge Nybegynder
11. september 2007 - 17:14 #5
Adressebogen:
Vælg filer i menuen gå til eksporter vælg adressebog.Marker teksfil(semikolonseparerede værdier)klik eksporter giv den et navn:adressebog.
Klik gennemse Find mappen fra OE backup,klik gem klik næste marker de oplysninger du ønsker at gemme klik udfør, klik ok, klik luk.
Avatar billede enya Nybegynder
11. september 2007 - 18:16 #6
>vejmand: som jeg læser det, er forskellen vist ikke særlig stor.?
Avatar billede enya Nybegynder
30. september 2007 - 16:27 #7
>hvaskerder: respons ville være rart..!
Avatar billede dkge Nybegynder
30. september 2007 - 19:58 #8
Det har du nok ret i.
Det er smag og behag ,hvad man først har vænnet sig til.
Avatar billede enya Nybegynder
03. oktober 2007 - 01:25 #9
>hvaskerder: sker der noget her..?
Avatar billede enya Nybegynder
10. oktober 2007 - 16:10 #10
>hvaskerder: Har du fået løst problemet..?
Avatar billede enya Nybegynder
29. november 2007 - 23:18 #11
Hvad med lidt respons her...???
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 15:53 #12
Lukketid...???
Avatar billede dkge Nybegynder
16. december 2007 - 16:35 #13
Du kan da godt lukke spørgsmålet,hvis du kunne bruge noget af det.
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 16:37 #14
Ja... Det ser ikke ud til at spørger husker sine spørgsmål..!? :(
Avatar billede enya Nybegynder
05. januar 2008 - 17:37 #15
Lukketid...???
Avatar billede enya Nybegynder
29. januar 2008 - 00:50 #16
Lukketid...!