Avatar billede shjorth Nybegynder
11. september 2007 - 13:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FCKEditor til Safari

Hejsa.

Jeg har lavet et system hvor jeg bruger FCKEditor, som jo virker fortræffeligt.
Problemet er at det _skal_ virke med Mac (Safari).
Jeg har lige testet, og med safari virker det altså ikke :(
Er der nogen der ved hvordan og hvorledes?

Mange tak
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2007 - 15:17 #1
Du skal nok ikke forvente meget mere hjælp end det du får via deres egen hjemmeside

http://www.fckeditor.net/safari
Avatar billede ahjdp1 Nybegynder
20. september 2007 - 18:17 #2
Jeg vil anbefale dig at kigge på InnovaStudios editor, den virker i Safari 3, ved ikke om den virker i version 2, men det er da et forsøg værd.

Den er dog ikke gratis, men det er et forholdsvis lille beløb ($ 69,95) for rettighederne til denne editor.
Avatar billede shjorth Nybegynder
04. oktober 2007 - 03:18 #3
Ja. Et hurtigt kig på deres site, og der var svaret.
FCKeditor er et fantastisk redskab (ikke mindst gratis), så det beholder jeg.

Som jeg kan se arbejdes der på en safari udgave, så den på jeg bare vente på :)

Jeg lukker, men skriv hvis i skal have point!