Avatar billede helka Nybegynder
11. september 2007 - 12:31 Der er 3 kommentarer

Fakturaopsætning mislykkedes

Hei
Jeg har ændret fakturaopsætning på C5 i udviklingsmenu-punktet under ret/rep. Nu kan jeg ikke printe fakturaen, men får en meddelelse: "Fejlagtige typer på elementer ved fratrækning".
På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede mariaf Juniormester
11. september 2007 - 20:16 #1
Vi skal nok bruge lidt mere info. Har du lavet nye variabler? Ændret de eksisterende?
Avatar billede helka Nybegynder
12. september 2007 - 08:18 #2
Jeg har kun ændret placering af de eksisterende. Variablerne er ikke ændret.
Avatar billede sunero Nybegynder
15. september 2007 - 06:57 #3
Hvis du ikke har ændret så meget kan du prøve at slette fakturaen i USR laget og begynde forfra. Ellers kan du oversætte fakturaen i debug tilstand og finde hvor præcis fejen fremkommer.