Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
11. september 2007 - 10:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Server.CreateObject("ADODB.Stream")

Jeg er ved at lave en download side med brug af ADODB.Stream.
Problemet er at hvis filerne er over ca. 4mb så fungere det ikke?

Burde scriptet ikke kunne håndtere større filer, eller er det en begrænsning på serveren?
Avatar billede fennec Nybegynder
11. september 2007 - 10:51 #1
Det er en begrænsning i IIS'en. Du skal have rette i metabase.xml filen. Mener den ligger i system32 mappen, men ellers kan du søge efter den på serveren. Inden du ændre i den, skal du have slået realtime edit af filer til i IIS'en opsætning, ellers slår ændringerne ikke igennem inden du genstarter.

Jeg kan desværre ikke huske hvilken af parameterne det er du skal ændre, men jeg er igang med at finde den frem...
Avatar billede fennec Nybegynder
11. september 2007 - 10:52 #2
Det er "AspBufferingLimit" parameterne i metabase.xml du skal ændre...
Avatar billede fennec Nybegynder
11. september 2007 - 10:53 #3
Løsningen er også beskrevet på denne side:
http://www.clearglass.net/index.php?p=10

.o) <-- One Eyed Jack
Avatar billede larsbachmanndk Nybegynder
11. september 2007 - 11:25 #4
Jeg takker