Avatar billede god_start Nybegynder
10. september 2007 - 23:05 Der er 2 kommentarer

Søges: freelance udvikler med potentiale til nyt webprojekt

Søger herigennem en udvikler til et nyt webprojekt. I første omgang vil der være tale om en freelance opgave, men med mulighed for fast tilknytning og evt. partnerskab for den rette.

I meget korte træk minder projektet bl.a. om www.pointshop.dk, dog tvistet en hel del så bl.a. målgruppe og loyalitet styrkes væsentligt. Design varetages af andre ressourcer, men ellers er du alene om opgaven som skal startes helt fra bunden.

Lidt om dig; Om du er højtuddannet eller ej, eller om du koder i ASP, PHP eller noget andet er mindre vigtigt. Vigtigt er derimod at du er en "voksen" person som kan sit kram og hvor deadlines og overholdelse af aftaler er en selvfølge. Du skal være dygtig og din kode skal kunne læsses af andre uden problemer og skalérbarheden skal være iorden. Har du erfaring fra andre belønnings sites, affiliate marketing, online medie eller lignende er dette naturligvis et plus. Du har kommerciel forståelse og drømmer om at blive en del af en online virksomhed som gerne skal blive en betydelig spiller i Skandinavien/Europa indenfor kort tid. Du skal helst have bopæl i storkøbenhavn.

Lidt om mig; "voksen" og mangeårig erfaring med den kommercielle del af flere online virksomheder, hvoraf et par er blevet ganske store internationale successer. Nøgleord: salg, marketing, vækst, internationalisering.

Aflønningen for projektet vil være rimelig, men ikke prangende. Betaling kan ske pr. faktura eller anden løsning. Send kort et par ord om dig selv og hvilke projekter du har arbejdet med til god_start@hotmail.com.

Spørgsmål kan stilles her eller på ovenstående email adresse.
Avatar billede cybermike Nybegynder
07. oktober 2007 - 04:22 #1
Ved ikke om alle har henvendt sig via mail eller folk bare ikke er intresseret i opgaven, men vi kan ihvertfald vores kram og vi har flere store referencer der beviser det. Se mere på http://www.mc-solutions.dk Jeg er selv uddannet indenfor Marketing så vi to burde kunne tale samme sprog :)

Kontakt mig (kontaktinfo på siden) hvis det har interesse så tager vi en snak om hvordan vi hjælper hinanden :)
Avatar billede alvarez Nybegynder
24. januar 2009 - 18:33 #2
jeg er en medie virksomhed der arbejde globalt lige nu er min hjemme side under opdate, men jeg arbejde prima hele america og europe

kontakt mig

hilsen Frank

http://www.alvarezenterprice.com