Avatar billede sebastian- Nybegynder
10. september 2007 - 18:04 Der er 3 kommentarer

Ny lille bærbar med lang batteri levetid

Jeg er i gang med at sælge min gamle bærbar og vil i stedet gerne have en lille bærbar (under 15") som jeg kan bruge på studiet. Den skal derfor kunne klare at komme med i skole hver dag. Jeg kunne godt tænke mig at den holder i hvert fald over 3 timer på batteriet, da der ikke altid er mulighed for tilslutning af strøm.

Grafikkort betyder ikke det store, da jeg max kommer til at spille lidt Warcraft 3 på den.

Den skulle helst ikke koste mere end 6000 kr.

Har overvejet at købe en brugt IBM. Men inden vil jeg gerne høre hvad i kan anbefale.
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. september 2007 - 18:58 #1
Hmmm

Jeg ville kikke på IBM X60, evt Xs60 der kan få op til 11 timers batteritid med max batterier påsat.

Du kunne også kikke på Sony Vario der er en mellemting mellem en PDA og en bærbar
Avatar billede old-faithful Praktikant
10. september 2007 - 19:01 #2
Hvorfor ikke prøve en søgning på EDBpriser? Vælger du en avanceret søgning kan du gå i detaljer med alt det du ønsker at computeren skal opfylde/have (f.eks. batteritid mv.): http://www.edbpriser.dk/Products/Showsubcategory.asp?ID=48
Avatar billede sebastian- Nybegynder
11. september 2007 - 13:27 #3
Det var faktisk udemærket at søge på EDBpriser. Men vil alligevel gerne gave lidt flere råd. Da jeg ikke rigtigt ved hvilket mærke jeg skal gå efter. Der er jo alligevel en del som lever op til min krav. Så hvis i har andre gode råd ville det være lækkert:-)

Bufferzone, jeg kan slet ikke finde de IBM modeller du nævner:(