Avatar billede kerbs Novice
09. september 2007 - 20:22 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Bluescreen, efter nogen timers idle.

Hey.

Jeg har lige købt helt ny maskine, og...
Jeg har købt Windows Vista med, og jeg får denne besked til tider, efter den bare er genstartet.

Problemsignatur:
  Navn på problemhændelse:    BlueScreen
  OS-version:    6.0.6000.2.0.0.256.1
  Landestandard-id:    1030

Flere oplysninger om problemet:
  BCCode:    9f
  BCP1:    00000003
  BCP2:    851D2B98
  BCP3:    85F4B3D0
  BCP4:    8727F6A0
  OS Version:    6_0_6000
  Service Pack:    0_0
  Product:    256_1

Filer, der hjælper med til at beskrive problemet:
  C:\Windows\Minidump\Mini090707-01.dmp
  C:\Users\Thomas\AppData\Local\Temp\WER-21013-0.sysdata.xml
  C:\Users\Thomas\AppData\Local\Temp\WER77CD.tmp.version.txt

Læs erklæringen om beskyttelse af personlige oplysninger:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0406

Det sker de fleste gange, når den har stået og væeret tændt i nogen timer, uden jeg har brugt den.

Hvad kan dette skyldes?
Avatar billede hcma Novice
09. september 2007 - 21:57 #1
check dine ram    (mener at Product: 256_1 er ramblokkene)
Avatar billede kerbs Novice
10. september 2007 - 16:11 #2
og hvordan tjekkes de?
hvad skal jeg tjekke?

Det er nogen Corsair PC6400 - har 2 blokke i, så de kører dual eller hvad man kalder det :P
Avatar billede hcma Novice
10. september 2007 - 16:26 #3
http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no31    (lad den køre 30 - 45 min.)
Avatar billede kerbs Novice
11. september 2007 - 20:36 #4
Kørte op til 350% - og 0errors.
Avatar billede hcma Novice
11. september 2007 - 22:53 #5
prøv at skifte om på modulerne
check også lige om dit grafikkort sidder rigtigt
Avatar billede kerbs Novice
16. september 2007 - 09:37 #6
Nu er der et nyt problem..

Nu siger den følgende:

Windows fandt en fejl på Harddisken.

Men der sker intet, hvis jeg bare trykker "spørg igen senere".

Det er meget meget mærkeligt.
Avatar billede hcma Novice
16. september 2007 - 11:50 #7
kør et check af harddisken !!!!!
Avatar billede kerbs Novice
26. september 2007 - 22:05 #8
Jeg har haft tjekket harddisken, i forbindelse med nogen andre fejl.
Jeg kan dog menes at computeren vist nok har gjort det engang siden det.

Men det sker absolut ikke så tit som før, for ikke at sige at det kun er sket en gang vist nok i de sidste 2-3 uger.

Så hcma, smid et svar ;)
Avatar billede hcma Novice
27. september 2007 - 00:42 #9
svar
Avatar billede megahof Nybegynder
07. oktober 2007 - 14:04 #10
Ja, der er nok svaret, men jeg kan da lige tilføje at jeg har haft lignende problem på en bærbar. Det tydede også på at være rammene, hvilket det nok også er, de fejler engang hver 3. uge... Dog begyndte det at blive meget hyppigere efter opgradering til vista fra xp... En biosopdatering hjalp dog på problemet og den kører stabilt nu...
Avatar billede hcma Novice
07. oktober 2007 - 14:10 #11
kerbs >>  du glemte at acceptere mit svar  :o)
Avatar billede kerbs Novice
16. oktober 2007 - 20:41 #12
Hey.

Jeg må desværre igen bringe dette på banen.

Det sker stadig.

Når jeg får screenen, så booter computeren og starter op igen.
En af de ting der skriever er "Updating Physical Memory" - og så fra 0 til 100%.

Jeg aner ikke hvad fanden der sker, det er skide irriterende nu.