Avatar billede burla Nybegynder
09. september 2007 - 12:28 Der er 8 kommentarer

webdesigner søges til "samarbejdspartner"

Hej alle sammen.

Jeg er snart uddannet datamatiker og går i fritiden og laver lidt hjemmesider hist og her da jeg gerne vil have bedre kompetencer inden for dette.
Problemet er at jeg er koder og ikke designer :)
Jeg søger derfor en designer som jeg kan have kontakt til og skrive til når jeg mangler noget design til en ny kunde.
Det vil selvfølgelig ske mod betaling.
Søger dog mest en som ikke er uddannet grafiker da det ikke er de helt store beløb der kan udbetales og fordi det skal være for at blive bedre til at designe og folk ser ens design.
Håber at høre fra nogen af jer her inde.

Mvh Anders
Avatar billede ghost21 Nybegynder
09. september 2007 - 18:07 #1
Hej Anders, det kan vi sagtens finde ud af.. jeg designer selv hjemmesider sammen med ven som også er designer, og vi er altid villig til at tage imod nye opgaver til fair priser som vi 2 aftaler.

vores hjemmeside er: www.onlinecoachen.com

og min msn som du kan logge på og skrive med mig er: tosa20@hotmail.com
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2007 - 19:30 #2
Hej Anders

Der er jo generelt meget forskel med hvad folk tager for tingene, jeg vil da meget gerne have en nærmere snak med dig omkring hvad du ønsker af design, hvordan du vil have det og hvad et design i så fald vill kunne koste.

Du kan fange mig på osj@device.dk, så kan vi tage snakken der.
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
10. september 2007 - 15:31 #3
Jeg kan sagtens lave noget til dig, hvis alder ikke betyder noget. Jeg kan sagtens lave et design til dig til en meget lav pris.

Send mig en email på sebbenbie@gmail.com
Avatar billede nqhr Nybegynder
10. september 2007 - 17:46 #4
Hej Anders, du kan kontakte mig på nqhrdk@gmail.com
Så tager vi en snak om det ;)
Avatar billede madsbau Nybegynder
12. september 2007 - 13:35 #5
hej Anders

jeg har et grafisk bureau og vi vil gerne være samarbejdspartner

skriv til min mail mb@goodmorningdenmark.dk

så kan vi snakke videre der.

på forhånd tak.

med venlig hilsen

Mads Nolsøe Bau
Good Morning Denmark
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2007 - 23:28 #6
Hej Anders

Hvis du ikke allerede har taget imod nogle af de ovenståendes tilbud, vil jeg meget gerne hjælpe dig.
Du kan skrive til mig på admin@u-man.dk, så kan vi aftale mere og snakke videre om dine idéer til designet.
Samtidig vil jeg sende dig en liste over mine referencer.

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
Avatar billede dysp Nybegynder
19. november 2007 - 15:45 #7
Kontakt mig på dyspen(at)gmail.com - jeg tror sgu vi kan blive gode partnere, du! ;)
Avatar billede computerlab Nybegynder
30. oktober 2008 - 21:12 #8
Er du stadig åben for opgaver?

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk