Avatar billede amg Nybegynder
09. september 2007 - 11:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dualcore visses kun som Singlecore

Hej, har siddet og bøvlet lidt med min pc her på det sidste, har en dual core pc men windows viser kun 1 kerne i Task Manager, dog viser den 2 kerner i Device Manager og Bios Opstart. hvis jeg echo'er NUMBER_OF_PROCESSORS så siger den også kun 1, nogen der har en ide hva det kunne være ?
Avatar billede flintstone Novice
09. september 2007 - 11:45 #1
Prøv at åbne Windows jobliste og tryk på "vis". Check under "CPU oversigt", at fluebenet sidder rigtigt, altså under "en graf pr. cpu".
Avatar billede amg Nybegynder
09. september 2007 - 11:50 #2
Jam det er slået til :)
Avatar billede amg Nybegynder
09. september 2007 - 11:51 #3
Jeg tror måske det har noget at gøre med ACPI, men er ikke helt sikker, sidder og roder med det nu, tror bare jeg er ved at glo mig blind på problemet :/
Avatar billede flintstone Novice
09. september 2007 - 12:01 #4
Ok....det var nu også det eneste forslag jeg havde.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. september 2007 - 13:53 #5
Hvilken cpu har du?
Avatar billede amg Nybegynder
09. september 2007 - 20:37 #6
Har fundet ud af det, det var ACPI driveren der var forkert.