Avatar billede skildpadden Nybegynder
08. september 2007 - 19:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mac OS Leopard

Jeg går og overvejer at købe en Mac bærbar.

Jeg kan se at der til oktober kommer et nyt styresystem (Leopard) - når denne frigives, er det så gratis at opgradere hertil eller er det ligesom at opgradere fra f.eks. WinXP til Vista?
Avatar billede straszek Praktikant
08. september 2007 - 19:23 #1
Hej, Det er endnu ikke officelt oplyst hvornår den bliver leopard bliver frigivet.

Men det bliver ikke gratis - det plejer at koste mellem 1000 og 1200 kr. Hvis du har købt en ny mac efter lancerings-datoen bliver offentliggjort, så plejer man at på den nye udgave med rabat.

Det er bestem heller ikke gratis at opgradere fra xp til Vista

Søren
Avatar billede skildpadden Nybegynder
08. september 2007 - 19:56 #2
Hej Søren,

På siden http://www.apple.com/dk/macosx/leopard/ står der at den kommer i okbtober.

Kan man ikke regne med det?
Avatar billede straszek Praktikant
08. september 2007 - 20:12 #3
Jo, hvis det står der kan man regne med det, det havde jeg ikke lige set - den har været undervejs længe og udgivelsesdatoen har været rykket flere gange - men fedt at den snart kommer
Avatar billede skildpadden Nybegynder
10. september 2007 - 08:57 #4
Tak for hjælpen