Avatar billede eneq Nybegynder
08. september 2007 - 19:16 Der er 1 kommentar

Isolere website IIS6

Hejsa..

Jeg har brug for at vide om der findes, eller om man skal ud og lave noget selv. Et værktøj som kan fortælle en hvilket website som får en given app. pool til at crashe. Sagen er den at jeg har flere webservere med +600 sites på, og derfor er fejlsøgning sommetider lidt besværlig.

Optimalt ville jo være at man kunne isolere det site i sin egen app. pool automatisk.

Og det skal siges det er både 1.1 og 2.0 applicationer som med jævne mellemrum går ned.

På forhånd tak.
Avatar billede cmoz Praktikant
08. september 2007 - 21:53 #1
Du kan prøve at læse den her blog entry, om hvordan man skal angribe et app. pool crash:

http://blogs.msdn.com/david.wang/archive/2005/08/29/HOWTO_Understand_and_Diagnose_an_AppPool_Crash.aspx

Der nævnes disse tools til at debugge med: IIS State(i cmd) og DebugDiag(med GUI).

Bare lige for at være sikker.. du nævner 1.1 og 2.0 apps. Du har lavet det sådan at 1.1 sites, IKKE kører i samme app. pool som 2.0 sites, right? For de skal køre adskilt.