Avatar billede novice-so-far Nybegynder
08. september 2007 - 18:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjerne Firefox stavekontrol

Mit spørgsmål er kort og godt: Hvordan fjerner jeg den indbyggede stavekontrol fra Firefox?
Avatar billede enya Nybegynder
08. september 2007 - 18:56 #1
Det gøres vist sådan: Funktioner > Indstillinger > Avanceret > Generelt. Fjern fluebenet ved "Kontroller min stavning mens jeg taster"
Avatar billede novice-so-far Nybegynder
08. september 2007 - 19:02 #2
Hej enya,

Yes - det var løsningen. Det har irriteret mig grænseløst. Jeg har, selvfølgelig været inde i Funktioner > Indstillinger > Avanceret >osv.., men havde simpelt hen overset knappen.

Smid lige et svar, så du kan høste lidt pts.  ;D

Jon
Avatar billede enya Nybegynder
08. september 2007 - 19:09 #3
Fint det virker.. :) "Svar" kommer her. Og tak for points.. :)
Avatar billede enya Nybegynder
08. september 2007 - 19:10 #4
Nej, det gjorde det jo ikke.. :( Prøver liiige igen...