Avatar billede nwn Nybegynder
08. september 2007 - 12:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pocketbike vil ikke starte

Jeg har købt en pocket bike, med 49cc motor, helt ny, men skidtet ville ikke starte.

Jeg fik den så byttet til en anden helt ny en, den vil så heller ikke starte :\

Igår tjekkede jeg tændingen på den, og der kom gnister, det vil sige det ikke er tændingen det er galt med.

Dernæst skruede jeg en ting løs fra pocketbiken, (kan ikke huske hvad tingen hedder) og man kunne se den ikke var våd, så benzinen har altså ikke kunne komme derned hvor den skal.

Jeg går så udfra det er derfor den ikke starter, men nogle der kunne hjælpe mig til, hvordan jeg får den til at kunne starte (:?

Har virkelig ikke lyst til at bytte den igen.
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. september 2007 - 17:23 #1
nu vil jeg nødig spørge dumt, men har du husket at åbne for benzinen??
Avatar billede nwn Nybegynder
08. september 2007 - 23:37 #2
Ja. Chokeren eller hvordan det staves, står til on, og den anden ting står til open.

Der er fyldt benzin blyfri 95 med olie blanding i.
Avatar billede aaron Nybegynder
11. september 2007 - 12:08 #3
Hvor mange gange har du prøvet at starte den? Der er altså noget benzinslange/-rør + en karburator, der skal fyldes op med benzin inden der kommer noget i cylinderen.
Avatar billede flope Nybegynder
18. september 2007 - 12:04 #4
Prøv at tage tændrøret ud og dryppe den med lidt bezin, og sæt den så i igen.. så skulle der meget gerne ske noget
Avatar billede nwn Nybegynder
03. oktober 2007 - 20:22 #5
Har sgu haft for travlt på det sidste, men der skulle bare noget diesel start til førstegang.
Avatar billede nwn Nybegynder
26. oktober 2007 - 22:16 #6
Så lukker ;)